Každá franšízová firma vstoupila do nového roku s jistou vizí a cílem. Výjimkou nebyla ani franšízová síť Sklizeno, což je česká franšízová síť prodejen potravin. Loňský rok byl pro společnost poměrně významný, otevřelo se hned sedm nových poboček, a to převážně v Praze (například na Smíchově, na Chodově, na Černém mostě), ale dopřálo se i Brnu. Co se týče loňských výsledků, Sklizeno se pyšní obratem, který vzrostl v porovnání s jinými léty o neuvěřitelných čtyřicet procent. Otázkou je, jaké cíle bude mít firma letos.
Franšíza Sklizeno má hned několik plánů – jeden větší než druhý. Pojďme si plány představit a zvažme, jestli na to firma má či nikoliv.
Vyšší obraty
Jedním z cílů je dosáhnutí vyšších obratů. Tomuto slibu by se mohlo dostát. Firma, jak jsme již zmiňovali, během loňského roku navýšila svůj obrat o čtyřicet procent, což znamená, že prosperuje přímo skvěle. Během letošního roku by chtěla obraty opět navýšit a dostat se tak přes jednu miliardu korun.
Nové prodejny
Dlouhodobějším plánem je otevřít osmdesát nových prodejen. Jak jsme zmínili, jedná se o dlouhodobější plán, který chce Sklizeno zvládnout do tří let. Doba je to poměrně krátká, ale určitě to zvládne. V nejbližší době se otevírá zbrusu nová prodejna, která má být vůbec největší prodejnou franšízové sítě. Rozlohu má mít pět set metrů čtverečních!
Aktuálně Sklizeno hledá i kupu nových franšízantů. Nabrat chce aspoň deset nových sponzorů, kteří by pomohli rozjet byznys nejen v Česku, ale i na Slovensku.
Kvalita, transparentnost
Už od počátku je hlavním cílem firmy co nejvyšší kvalita a transparentnost. Chtějí, aby každý věděl, co konzumuje. Značka proto zavedla společný kodex. Jedná se o jakési pravidlo, kterým se musí řídit všechny prodejny této franšízové sítě. Je to kodex pro transparentnost a původ prodávaných potravin.